Bolt Food Nitra

Prečo doručovať s Bolt Food?

Tu je niekoľko dôvodov, prečo je zarábanie s Bolt Food výhodné:

Čo potrebujem aby som mohlo doručovať?

Ak sa chcete stať kuriérom, musíte splniť nasledujúce kritériá:

  • Musíte mať minimálne 18 rokov (pri študentoch od 16 rokov)
  • Dohovoriť sa aspoň slovensky alebo angličtinou
  • Vlastniť smartphone (Android, iOS)
  • Mať slovenské telefónne číslo

Doručovať môžete vlastným alebo prenajatým autom, na motorke, na bicykli

Pozor: Kuriéri sa nemôžu prihlásiť do aplikácie, kým ich účet neaktivuje digitálna platforma Bolt Food. Po dokončení vstupného školenia a testu, dostanete do 2 pracovných dní podrobnosti o prihlásení a požadované vybavenie.

Čo potrebujem k doručovaniu?

Termotaška

  • Musíte použiť našu termotašku:
    cena za tašku pre auto je 25,00€, pre bicykel, motorku je 29,99€. Objednať si ju môžete kliknutím na tento odkaz. Spätné odkúpenie negarantujeme a je na posúdení.

Automobil (vlastné alebo prenajaté od nás)

  • Smartphone (Android, iOS)
  • Nabíjací kábel alebo powerbanku
  • USB-adaptér
  • Držiak telefónu

Bicykel / Motocykel / E-Scooter

  • Vodotesný (zápästný) držiak na telefón
  • Smartphone (Android, iOS)
  • Powerbanku
  • Prilbu
  • Bezdrôtové slúchadlá

Aký je poplatok za aplikáciu?

za aplikáciu sa neplatí žiadny poplatok. Platí sa iba poplatok flotile.

Aké sú pravidlá doručovania?

Základné pravidlá doručovania získate kliknutím na tento odkaz.

Aký typ spolupráce poskytujete?

pracovná zmluva (TPP - plný, polovičný, štvrtinový) podľa odjazdených hodín
dohoda o pracovnej činnosti (max. 10 hodín týždenne)
dohoda o brigádnickej práci študenta (max. 20 hodín týždenne Ø)
živnosť / s.r.o.

Čo urobiť pred doručovaním?

Pred zahájením príjmania objednávok sa vždy uistite, že sú donáškové zariadenia pripravené a v dobrom stave a Váš smartphone nabitý.

Ako kuriér, si musíte pred prijatím objednávky zvoliť spôsob dopravy, ktorý je pre Vás najpohodlnejší. V súčasnosti máte na výber z jednej z nasledujúcich možností:

  • Automobil
  • Bicykel
  • Motocykel / E-Scooter

Vždy sa ubezpečte, že je funkčné a objednávku doručíte bezpečne a rýchlo.

Pri využívaní dopravného prostriedku sa uistite že máte správne zvolený prostriedok, pri nesprávnom zaškrtnutí (napr. že máte označené auto a ste označený ako bicykel) - váš profil môže byť zablokovaný!

Aký poplatok si berie flotila?

Naša základná provízia je 15%, je možné ju znížiť v závislosti od zárobku a dohody medzi Vami a našou spoločnosťou.

Chcem prestúpiť z flotily, ako mám postupovať?

Ak chcete prestúpiť zo súčasnej flotily, pošlite prihlášku a informujte nás že chcete prestúpiť na info@emmr.sk

Aké výhody ponúkate?

Môžete získať palivovú zľavovú kartu v sieti Slovnaft.

Musím dať zákazníkovi potvrdenie?

Zákazníkovi nedávate žiadne potvrdenie o doručení, toto potvrdenie (faktúra) mu príde na jeho zadanú emailovú adresu v aplikácií, automaticky po doručení objednávky.

Moje auto ostalo nepojazdné, čo teraz?

Pokiaľ využívate auto ako dopravný prostriedok, radi Vám poskytneme náhradné vozidlo do doby opravy Vášho vozidla už od 20,00€ na deň. (záleží od dostupnosti)

Potrebujem zmeny v aplikácií / zmluve

V prípade akýchkoľvek zmien, skončenia, zmeny vyplácania, je nutné nás kontaktovať na emailovú adresu: info@emmr.sk alebo nám zavolajte na 0905 244 355.

Poskytujete flotilové súťaže a bonusy?

Každý mesiac poskytujeme iný bonus pre kuriérov. Základným bonusom je odporučenie kuriéra / prestup kuriéra ku nám (50,00€)

Neviem sa spojiť s podporou, ako postupovať?

Pokiaľ sa neviete spojiť s podporou, nič iné okrem čakania na spojenie neurýchli proces. Ako tretia strana, nevidíme do osobných údajov ani údaje o objednávke či zákazníkovi.

Aký je pracovný čas a odmeňovanie?

Otváracie hodiny platia pre zákazníkov. Zákazníci si môžu objednať aj v poslednej minúte uvedenej doby a môže sa teda stať, že niektorí kuriéri dovážajú objednávky po dobu okolo 30 min po uzavretí rozvozu. Až do odovzdania poslednej objednávky je k dispozícii podpora.

Viac informácií o meste doručovania, odmeňovanie a otvárací čas zistíte kliknutím na tento odkaz. 

Ako podpíšeme zmluvu?

Akúkoľvek zmluvu podpisujeme elektronicky, na základe telefónneho čísla a emailovej adresy.

Akou formou budem dostávať financie?

Finančné prostriedky máte splatné týždenne na bankový účet uvedený v prihláške a na zmluve, za predchádzajúci týždeň. Vždy v utorok sa Vaša platba spracuje a v závislosti od Vašej banky príde na Váš účet. (Instantné platby - ihneď). Ostatné banky do 24 hodín.

Ak záujem pretrváva, prejdite školením kuriéra, kliknutím nižšie.

Radi s Vami nadviažeme spoluprácu, kliknutím nižšie pošlete prihlášku.